Search This Blog

Thursday, June 7, 2018

Adakah Putrajaya Akan Kaji Benarkah Dakwaan Hishamuddin Rais Bahawa Agung Kuat Berjubur?


JOIN WEBINAR PAU 2018








Baru-baru ini blogger Pakatan Harapan (PH) iaitu Hishamuddin Rais telah menghina Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung dengan pelbagai nista yang hina.
Baginda telah dihina dengan tuduhan yang sangat memalukan dan membuat orang Melayu sangat tersinggung.

Perkara ini dibiarkan sahaja oleh parti kerajaan dan rakyat dapat melihat perbuatan menghina orang Melayu dan yang berkaitan seolah-olah digalakan sejak UMNO tumbang.

Sebelumnya A Kadir Jasin telah mendedahkan dokumen perbelanjaan Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung kepada umum.
Rentetan daripada tindakan A KAdir Jasin maka Hishamuddin Rais telah memaki hamun Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung dan menuduh baginda dengan perlakuan yang sangat hina lagi memalukan.

Putrajaya sanggup menyiasat sama ada benar perbelanjaan Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung adalah sebagaimana yang didedahkan oleh A Kadir Jasin.
Mengapa Putrajaya bertindak sedemikian?

Tindakan Putrajaya sebenarnya secara tidak langung merestui perbuatan dan tindakan A Kadir Jasin.
Apa yang tersirat daripada tindakan Putrajaya adalah kerajaan sebenarnya menggalakan tindakan penderhakaan agar rakyat mendesak supaya Institusi Raja-Raja Melayu dipertikaikan.
Akhirnya matlamat mereka adalah Malaysia sebuah republik.

Tipu helah Tun Mahathir untuk mengenakan Raja-Raja Melayu dengan berselindiing di sebalik isu-isu tertentu sudah tidak laku.
Kini rakyat lebih cerdik dan telah belajar dari banyak pengalaman lalu gara-gara onar yang merosakan orang Melayu oleh Perdana Menteri Malaysia yang ke4 satu masa dahulu.

Sejak DAP menjadi Menteri Kewangan barulah dokumen perbelanjaan Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung dibocorkan.
Bukankah dokumen tersebut dalam kawalan Kementerian Kewangan?

Jika orang Melayu tidak mahu bangkit mempertahankan Raja-Raja Melayu, habislah hak dan warisan Melayu di tanah air kita sendiri.

ps/ Hishamuddin Rais jangan ingat polis bodoh... setiap jenayah internet meninggalkan dna forensik yang tidak boleh dihapuskan... ini url asal artikel oleh Hishamuddin Rais - http://tukartiub.blogspot.com/2018/06/agong-kuat-berjubo.html

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.